شهریوروعشق است...

شهریوروعشق است...

 

شهریورو عشق است ..

وقتی یه شهریوری سکوت میکنه یعنی هیچ کلمه ای نمی تونه غمی که تو وجودش هست رو بیان کنه

یه شهریوری،یه شهریوریه! نمیتونه کس دیگه ای باشه... ممکنه تو دلش هزارتا غم و غصه داشته باشه،اما به تو که میرسه میخنده...! اگه عاشق باشه،عاشق ترینه.. حتی اگه داد نزنه عاشقته،یا سر به کوه و بیابون نزاره! اون ملایم دوستت داره،اما خیالت به عشقش راحت باشه! واسه موندن پیشت بهونه نمیخواد! کافیه فقط بهت نگاه کنه، اونوقت دستگیرش میشه چی تو قلبته!!!

و من یک شهریوری ام . به لبخندهای یه شهریوری دلگرم شو! کنارش قدم بزن و دستاشو محکم تو دستات نگه دار... سعی کن پیشش خودت باشی،نه یه مشت حرف و ادعا...! با تمام وجود باهاش باش. مطمئن باش جوری جواب قدردانی هاتو میده که احساس میکنی وقتی داریش،خوشبخت ترین آدم روی زمینی!!!

شهرﯾﻮﺭﯼ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺹ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺩﺍﺭﻩ. ﺍﻭﻥ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺷﻪ.ﮐﺎﺭﺍﺵ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﻋﺸﻖ. ﺍﺯﺵ ﻧﺨﻮﺍﻩ ﺍﻭﻧﯽ ﺑﺸﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﻄﻮﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯿﺸﻮ ﻧﻤﯽ‌ﺑﯿﻨﯽ.ﯾﻪ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺨﻮﺍﻩ

شهریوری ها متفاوتند چون دوست صمیمی زیادی ندارند ولی با همون تعداد کم واقعا دوستند؛ چون نمیتونن احساساتشونو راحت بگن؛ چون مهم نیست اون بدونه یا نه مهم اینه که دوسش دارن خدایی همــــــــه شهریوری ها مثل رود خروشان هستند نه تنها صاف و زلال هست... ن سخت ترین سنگ ها هم قادر به ایستادگی در مقابلشـــون نیست ... نا امیدی و دل تنگــــی شهریوری رو از پا نمی اندازه شاید یه مدت کوتاه غمگیــــن بشن اما بازهم شادی ذاتی شهریوری ها بر همه چی غلبه می کنه ♥ ما شهریوری هستیـــم ... بعضی وقتا مجبوریم تو فضای بغض بخندیم. دلمون می گیره ولی دلگیر نمیشیم . شاکی می شیم ولی شکایت نمی کنیم . گریه می کنیم اما نمی ذاریم اشکامون پیدا بشن... خیلی چیزارو می بینیم ولی ندیدش می گیریم خیلی حرفارو می شنویم ولی نشنیده می گیریم ! خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی...من یک شهریوریم!

من یه شهریوری ام ... گيرم که باخته ام !!! اما کسي جرات ندارد به من دست بزند يا از صفحه بازي بيرونم بيندازد، شوخي نيست من شاه شطرنجم !!! تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم بسازم... آرزو طلب نميكنم، آرزو ميسازم... ... لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني ... زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمي زنم..

من یک شهریوری هستم من میبینم و میشنوم اما به سادگی از آن نمیگذرم... از من خرده مگیر اگر کم میگویم" صدها فکر در سر میپرورم "... من بیهوده سخن نمیگویم اما هر آنچه میگویم از دل است؛آن را باور کن... من یک شهریوری هستم ، بلند پرواز و منطقی ... من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم... من یک شهریوری هستم، حسودم در عشق... دلم زود میشکند بدان.... من دوستان زیادی ندارم اما اینهایی که دارم تمام دارایی من هستند... --- نمیتونی از دل یه شهریوری بریُ دوباره برگردی! تو فقط میتونی برای همیشه بمونی، یا برای همیشه بری(صرفاً جهت اطلاع)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 11 تير 1395برچسب:, ساعت 19:23 توسط Reihaneh